Heb je vragen over de verzending of het retourneren van je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.
Informatie
Leverinformatie
Wanneer ontvang ik de koffie?
Elke eerste dinsdag van de maand wordt jouw koffie geleverd door PostNL.
Retourbeleid
Bedenktermijn
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Dit bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
Herroepingsrecht
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij Coffee to co kun je binnen een termijn van 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen alle non-food artikelen retourneren. Het bedrag zal dan binnen 30 dagen worden teruggeboekt. De thee en chocolade zelf kunnen uit hygiëne overwegingen niet worden geretourneerd.
Verdere informatie over retourzendingen kunt u vinden in de algemene voorwaarden van Coffee to co.